Onnistuneita ja haastavia asiakaskohtaamisia sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstö asiakkaan toimijuutta tukemassa

Sosiaali- ja terveyspalvelurakenneuudistus uudistaa sosiaali- ja terveyspalveluita. Tulevaisuudessa palveluiden odotetaan olevan aiempaa kokonaisvaltaisempia, digitaalista teknologiaa hyödyntäviä sekä asiakkaan aktiivisuutta ja itseohjautuvaa hyvinvointia korostavia. Samaan aikaan sosiaali- ja terve...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nieminen, Siina
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56562