Organizational identity and competition a study of US semiconductor industry

Organisationaalinen identiteetti ja kilpailu : tutkielma puolijohdeteollisuudesta. Tutkimuksen​ ​tehtävänä​ ​on​ ​selvittää,​ ​miten​ ​kaksi​ ​samalla​ ​puolijohdesektorilla​ ​kilpailevaa yritystä,​ ​Intel​ ​Corporation​ ​ja​ ​Advanced​ ​Micro​ ​Devices,​ ​kuvailee​ ​itseänsä​ ​ja​ ​kenttäänsä su...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Säynäjäkangas, Arttu
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55896