Sokean ja vaikeasti heikkonäköisen lapsen koulunaloitusvalmiudet taitojen ja tuen tarpeen arviointi

Tässä laadullisessa tutkimuksessa on kehitetty menetelmä, jonka avulla sokeiden ja vaikeasti heikkonäköisten esiopetusikäisten lasten taitoja ja tuen tarpeita voidaan arvioida ja seurata. Menetelmän avulla voidaan siirtää tietoa lapsen siirtyessä esiopetuksesta kouluun. Menetelmässä huomioidaan soke...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lehtinen, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Lisensiaatintyö
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55278