Pivo-mobiililompakon tarkastelu tehtävän ja teknologian yhteensopivuuden näkökulmasta

Ymmärrys asiakkaiden käyttäytymisestä ja kokemasta arvosta on yksi tärkeimmistä asioista tuotteiden ja palveluiden kehittämisessä. Tätä ymmärrystä voidaan lisätä tutkimalla tietojärjestelmän vaikutusta henkilön suoritukseen. Tämän tutkielman tarkoituksena oli selvittää, vaikuttaako Pivo-mobiililompa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Elonsalo, Irene
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Informaatioteknologia, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55238