Erilaisten oppimisympäristöjen hyödyntäminen yläkoulun suullisen suomen kielen opetuksessa

Maisterintutkielmassani tarkastelen, miten opettajat hyödyntävät yläkouluikäisten suullisen suomen kielen opetuksessa erilaisia oppimisympäristöjä Oppimisympäristöt näen tutkimuksessani perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden (POPS) tavoin erilaisina tiloina ja paikkoina sekä yhteisöinä ja toi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Takala, Nea
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54337