Vanhempien osallisuus tukea tarvitsevan lapsen pedagogisissa asiakirjoissa tarkastelussa varhaiskasvatus- ja oppimissuunnitelmat sekä HOJKSit

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin tukea tarvitsevien lasten vanhempien osallisuutta. Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata, miten vanhempien osallisuus ilmenee tehostettua ja erityistä tukea tarvitsevien lasten varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen pedagogisissa asiakirjoissa. Pohdinnassa tuotiin esi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Jouppi, Raija, Ketomäki, Outi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54334