_version_ |
1809901815494344704
|
annif_keywords_txtF_mv |
brändit
työnantajat
organisaatiokulttuuri
brändäys
työntekijät
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p10580
http://www.yso.fi/onto/yso/p15382
http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
|
author |
Ruusulehto, Viivi
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Ruusulehto, Viivi
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
Ruusulehto, Viivi
|
author_sort |
Ruusulehto, Viivi
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:01Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla</title><creator>Ruusulehto, Viivi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">työnantajabrändi</subject><subject type="yso">työnantajat</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">työntekijät</subject><subject type="yso">organisaatiokulttuuri</subject><subject type="yso">työhyvinvointi</subject><subject type="yso">työmotivaatio</subject><subject type="yso">sitouttaminen</subject><available>2017-06-05T11:15:36Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1703040</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54295</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201706052663</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706052663</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54295/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706052663.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201706052663.pdf" type="application/pdf" length="770156" sequence="1"/><recordID>123456789_54295</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_54295
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:28Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54295\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706052663.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201706052663.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T09:57:01Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Ruusulehto, Viivi
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
työnantajabrändi
työnantajat
brändit
työntekijät
organisaatiokulttuuri
työhyvinvointi
työmotivaatio
sitouttaminen
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54295&index=0&size=large
|
title |
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
|
title_full |
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
|
title_fullStr |
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
|
title_full_unstemmed |
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
|
title_short |
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
|
title_sort |
työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
|
title_txtP |
Työnantajabrändin merkitys sekä käytännön toteuttaminen ohjelmistoalalla
|
topic |
työnantajabrändi
työnantajat
brändit
työntekijät
organisaatiokulttuuri
työhyvinvointi
työmotivaatio
sitouttaminen
|
topic_facet |
brändit
organisaatiokulttuuri
sitouttaminen
työhyvinvointi
työmotivaatio
työnantajabrändi
työnantajat
työntekijät
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54295
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706052663
|
work_keys_str_mv |
AT ruusulehtoviivi työnantajabrändinmerkityssekäkäytännöntoteuttaminenohjelmistoalalla
|