_version_ 1809901808161652736
annif_keywords_txtF_mv oppimiskäsitykset matematiikka arviointi oppilaat oppikirjat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6332 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p159
author Eskola, Annamaija Kumpulainen, Katri
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Eskola, Annamaija Kumpulainen, Katri Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Eskola, Annamaija Kumpulainen, Katri
author_sort Eskola, Annamaija
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:04Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Nykyisen oppimisk&#xE4;sityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Eskola, Annamaija</creator><creator>Kumpulainen, Katri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">matematiikka</subject><subject type="other">formatiivinen arviointi</subject><subject type="other">arvioinnin kohdentaminen</subject><subject type="other">oppimisk&#xE4;sitys</subject><subject type="other">luokkahuonevuorovaikutus</subject><subject type="yso">matematiikka</subject><subject type="yso">arviointi</subject><subject type="yso">oppimisk&#xE4;sitykset</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><available>2017-05-29T11:24:28Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1703161</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54160</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201705292543</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705292543</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54160/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705292543.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201705292543.pdf" type="application/pdf" length="1118100" sequence="1"/><recordID>123456789_54160</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_54160
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:29Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54160\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705292543.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201705292543.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2017-03-22T09:58:04Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Eskola, Annamaija Kumpulainen, Katri Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta matematiikka formatiivinen arviointi arvioinnin kohdentaminen oppimiskäsitys luokkahuonevuorovaikutus arviointi oppimiskäsitykset vuorovaikutus
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54160&index=0&size=large
title Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
title_full Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
title_fullStr Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
title_full_unstemmed Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
title_short Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
title_sort nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
title_txtP Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
topic matematiikka formatiivinen arviointi arvioinnin kohdentaminen oppimiskäsitys luokkahuonevuorovaikutus arviointi oppimiskäsitykset vuorovaikutus
topic_facet arvioinnin kohdentaminen arviointi formatiivinen arviointi luokkahuonevuorovaikutus matematiikka oppimiskäsitykset oppimiskäsitys vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54160 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705292543
work_keys_str_mv AT eskolaannamaija nykyisenoppimiskäsityksenmukaisenmatematiikanformatiivisenarvioinninkohteetoppil