Eskola, A., Kumpulainen, K., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . yliopisto, J. (2017). Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationEskola, Annamaija, Katri Kumpulainen, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Nykyisen Oppimiskäsityksen Mukaisen Matematiikan Formatiivisen Arvioinnin Kohteet Oppilaiden Ja Opettajien Näkökulmasta. 2017.
MLA (9th ed.) CitationEskola, Annamaija, et al. Nykyisen Oppimiskäsityksen Mukaisen Matematiikan Formatiivisen Arvioinnin Kohteet Oppilaiden Ja Opettajien Näkökulmasta. 2017.