Finnish upper secondary school students in the vortex of the new syllabus students’ views about English oral skills teaching and the inclusion of an oral matriculation exam

Suullisen kielitaidon testaaminen on ollut monien vuosien ajan tapetilla Suomen lukio-opetuksen parissa. Keskusteluja eri tahojen välillä on käyty tiheään ja varsinkin viime vuosina suullisen kokeen lisääminen osaksi ylioppilastutkintoa on noussut keskeiseksi keskustelunaiheeksi. Tätä prosessia on k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nappa, Kati
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54125