_version_ |
1809901776236707840
|
annif_keywords_txtF_mv |
luovuus
elinikäinen oppiminen
asenteet
oppiminen
koulut
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
http://www.yso.fi/onto/yso/p6262
http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
http://www.yso.fi/onto/yso/p386
|
author |
Säily, Esa
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
|
author_facet |
Säily, Esa
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Säily, Esa
|
author_sort |
Säily, Esa
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:00:08Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista</title><creator>Säily, Esa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">luovuus</subject><subject type="other">elinikäinen oppiminen</subject><subject type="other">kasvun ajattelutapa</subject><subject type="other">kriittinen pedagogiikka</subject><subject type="other">teemahaastattelu</subject><subject type="other">fenomenografia</subject><subject type="method">Fenomenografia</subject><subject type="yso">luovuus</subject><subject type="yso">elinikäinen oppiminen</subject><subject type="yso">kriittinen pedagogiikka</subject><subject type="yso">koulu</subject><available>2017-03-23T17:10:08Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1690152</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53349</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201703231740</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703231740</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53349/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703231740.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201703231740.pdf" type="application/pdf" length="681495" sequence="1"/><recordID>123456789_53349</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_53349
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:37Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53349\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703231740.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201703231740.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
103
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T10:00:08Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Säily, Esa
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
luovuus
elinikäinen oppiminen
kasvun ajattelutapa
kriittinen pedagogiikka
teemahaastattelu
fenomenografia
Fenomenografia
koulu
|
subject_txtF |
Luokanopettajakoulutus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53349&index=0&size=large
|
title |
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
|
title_full |
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
|
title_fullStr |
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
|
title_full_unstemmed |
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
|
title_short |
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
|
title_sort |
koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
|
title_txtP |
Koulukritiikkiin vastaaminen luovuuden ja elinikäisen oppimisen asenteen näkökulmista
|
topic |
luovuus
elinikäinen oppiminen
kasvun ajattelutapa
kriittinen pedagogiikka
teemahaastattelu
fenomenografia
Fenomenografia
koulu
|
topic_facet |
Fenomenografia
elinikäinen oppiminen
fenomenografia
kasvun ajattelutapa
koulu
kriittinen pedagogiikka
luovuus
teemahaastattelu
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53349
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703231740
|
work_keys_str_mv |
AT säilyesa koulukritiikkiinvastaaminenluovuudenjaelinikäisenoppimisenasenteennäkökulmista
|