_version_ |
1809901775298232320
|
annif_keywords_txtF_mv |
grounded theory
toimintaterapia
opetus
toimintaterapeutit
perusopetus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p7740
http://www.yso.fi/onto/yso/p4980
http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
http://www.yso.fi/onto/yso/p15890
http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
|
author |
De Meulder, Annukka
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
De Meulder, Annukka
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Special Education
101
De Meulder, Annukka
|
author_sort |
De Meulder, Annukka
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:59:47Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa</title><title type="alternative">Grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa</title><creator>De Meulder, Annukka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">kuntouttava arki</subject><subject type="other">moniammatillinen yhteistyö</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">kuntoutus</subject><subject type="yso">moniammatillisuus</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">toimintaterapia</subject><subject type="yso">grounded theory</subject><available>2017-03-20T16:14:32Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1685720</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53317</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201703201708</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703201708</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53317/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703201708.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201703201708.pdf" type="application/pdf" length="4734775" sequence="1"/><recordID>123456789_53317</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_53317
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:14Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53317\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703201708.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201703201708.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T09:59:47Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
De Meulder, Annukka
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
kuntouttava arki
moniammatillinen yhteistyö
opetus
kuntoutus
moniammatillisuus
inkluusio
toimintaterapia
grounded theory
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53317&index=0&size=large
|
title |
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
title_alt |
Grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
title_full |
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
title_fullStr |
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
title_full_unstemmed |
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
title_short |
Synergiaedun saavuttaminen
|
title_sort |
synergiaedun saavuttaminen grounded theory tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
title_sub |
grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
title_txtP |
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
|
topic |
kuntouttava arki
moniammatillinen yhteistyö
opetus
kuntoutus
moniammatillisuus
inkluusio
toimintaterapia
grounded theory
|
topic_facet |
grounded theory
inkluusio
kuntouttava arki
kuntoutus
moniammatillinen yhteistyö
moniammatillisuus
opetus
toimintaterapia
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53317
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703201708
|
work_keys_str_mv |
AT demeulderannukka synergiaedunsaavuttaminengroundedtheorytutkimusopettajanjatoimintaterapeutinyht
|