_version_ 1809901775298232320
annif_keywords_txtF_mv grounded theory toimintaterapia opetus toimintaterapeutit perusopetus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7740 http://www.yso.fi/onto/yso/p4980 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 http://www.yso.fi/onto/yso/p15890 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
author De Meulder, Annukka
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet De Meulder, Annukka Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 De Meulder, Annukka
author_sort De Meulder, Annukka
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:47Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteisty&#xF6;n rakentumisesta perusopetuksessa</title><title type="alternative">Grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteisty&#xF6;n rakentumisesta perusopetuksessa</title><creator>De Meulder, Annukka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">kuntouttava arki</subject><subject type="other">moniammatillinen yhteisty&#xF6;</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">kuntoutus</subject><subject type="yso">moniammatillisuus</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">toimintaterapia</subject><subject type="yso">grounded theory</subject><available>2017-03-20T16:14:32Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1685720</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53317</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201703201708</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703201708</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53317/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703201708.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201703201708.pdf" type="application/pdf" length="4734775" sequence="1"/><recordID>123456789_53317</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_53317
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:14Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53317\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703201708.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201703201708.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2017-03-22T09:59:47Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle De Meulder, Annukka Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa kuntouttava arki moniammatillinen yhteistyö opetus kuntoutus moniammatillisuus inkluusio toimintaterapia grounded theory
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53317&index=0&size=large
title Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
title_alt Grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
title_full Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
title_fullStr Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
title_full_unstemmed Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
title_short Synergiaedun saavuttaminen
title_sort synergiaedun saavuttaminen grounded theory tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
title_sub grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
title_txtP Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
topic kuntouttava arki moniammatillinen yhteistyö opetus kuntoutus moniammatillisuus inkluusio toimintaterapia grounded theory
topic_facet grounded theory inkluusio kuntouttava arki kuntoutus moniammatillinen yhteistyö moniammatillisuus opetus toimintaterapia
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53317 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703201708
work_keys_str_mv AT demeulderannukka synergiaedunsaavuttaminengroundedtheorytutkimusopettajanjatoimintaterapeutinyht