APA (7th ed.) Citation

De Meulder, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2017). Synergiaedun saavuttaminen: Grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa.

Chicago Style (17th ed.) Citation

De Meulder, Annukka, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Synergiaedun Saavuttaminen: Grounded Theory -tutkimus Opettajan Ja Toimintaterapeutin Yhteistyön Rakentumisesta Perusopetuksessa. 2017.

MLA (9th ed.) Citation

De Meulder, Annukka, et al. Synergiaedun Saavuttaminen: Grounded Theory -tutkimus Opettajan Ja Toimintaterapeutin Yhteistyön Rakentumisesta Perusopetuksessa. 2017.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.