De Meulder, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2017). Synergiaedun saavuttaminen: Grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa.
Chicago Style (17th ed.) CitationDe Meulder, Annukka, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Synergiaedun Saavuttaminen: Grounded Theory -tutkimus Opettajan Ja Toimintaterapeutin Yhteistyön Rakentumisesta Perusopetuksessa. 2017.
MLA (9th ed.) CitationDe Meulder, Annukka, et al. Synergiaedun Saavuttaminen: Grounded Theory -tutkimus Opettajan Ja Toimintaterapeutin Yhteistyön Rakentumisesta Perusopetuksessa. 2017.