De Meulder, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2017). Synergiaedun saavuttaminen: Grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa.
Chicago-viite (17. p.)De Meulder, Annukka, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Synergiaedun Saavuttaminen: Grounded Theory -tutkimus Opettajan Ja Toimintaterapeutin Yhteistyön Rakentumisesta Perusopetuksessa. 2017.
MLA-viite (9. p.)De Meulder, Annukka, et al. Synergiaedun Saavuttaminen: Grounded Theory -tutkimus Opettajan Ja Toimintaterapeutin Yhteistyön Rakentumisesta Perusopetuksessa. 2017.