Käytettävyyden vaikutus verkkokaupan käyttäjäkokemukseen

Verkkokaupankäynnin suosion myötä verkkokauppojen määrä on kasvanut ja kilpailu lisääntynyt. Käyttäjäkokemustaan tutkimalla verkkokauppa voi saada tärkeää tietoa siitä, mitä mieltä käyttäjät ovat verkkokaupasta. Ihmisen ja verk- kokaupan vuorovaikutuksesta syntyvän käyttäjäkokemuksen nähdäänkin ole-...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tervonen, Reetta
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53315