_version_ |
1809901769674719232
|
author |
Mäntynen, Sinimari
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Venäjän kieli ja kulttuuri
Russian Language and Culture
312
|
author_facet |
Mäntynen, Sinimari
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Venäjän kieli ja kulttuuri
Russian Language and Culture
312
Mäntynen, Sinimari
|
author_sort |
Mäntynen, Sinimari
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:58:25Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi</title><creator>Mäntynen, Sinimari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Venäjän kieli ja kulttuuri</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Russian Language and Culture</contributor><contributor type="oppiainekoodi">312</contributor><subject type="other">Reima (yritys)</subject><subject type="other">country-of-origin effect</subject><subject type="method">Diskurssianalyysi</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kulttuurierot</subject><subject type="yso">mainokset</subject><available>2017-03-02T09:41:29Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1674722</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53166</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201703021558</identifier><language type="iso">rus</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703021558</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53166/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703021558.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201703021558.pdf" type="application/pdf" length="19350368" sequence="1"/><recordID>123456789_53166</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_53166
|
language |
rus
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:50Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53166\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201703021558.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201703021558.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
312
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T09:58:25Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Mäntynen, Sinimari
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
Reima (yritys)
country-of-origin effect
Diskurssianalyysi
mainonta
markkinointi
kulttuurierot
mainokset
|
subject_txtF |
Venäjän kieli ja kulttuuri
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53166&index=0&size=large
|
title |
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
|
title_full |
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
|
title_fullStr |
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
|
title_full_unstemmed |
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
|
title_short |
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah
|
title_sort |
reklamirovanie produkcii reima v finskih i russkih kul turnyh kontekstah diskurs analiz reklamy internet sajta reima fi
|
title_sub |
diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
|
title_txtP |
Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah : diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi
|
topic |
Reima (yritys)
country-of-origin effect
Diskurssianalyysi
mainonta
markkinointi
kulttuurierot
mainokset
|
topic_facet |
Diskurssianalyysi
Reima (yritys)
country-of-origin effect
kulttuurierot
mainokset
mainonta
markkinointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53166
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703021558
|
work_keys_str_mv |
AT mäntynensinimari reklamirovanieprodukciireimavfinskihirusskihkulturnyhkontekstahdiskursanalizrek
|