_version_ 1800740323217899520
annif_keywords_txtF_mv digitalisaatio asiakaspalvelu lentoyhtiöt asiakastyytyväisyys muutos
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 http://www.yso.fi/onto/yso/p15467 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 http://www.yso.fi/onto/yso/p277
author Värtinen, Marja-Leena
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Värtinen, Marja-Leena Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Värtinen, Marja-Leena
author_sort Värtinen, Marja-Leena
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:01:28Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut</title><creator>V&#xE4;rtinen, Marja-Leena</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">asiakaskokemus</subject><subject type="other">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="other">ty&#xF6;tyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="other">digitalisaatio</subject><subject type="other">laatu</subject><subject type="other">laadun mittaaminen</subject><subject type="other">tietoj&#xE4;rjestelmien onnistumisen mittaaminen.</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">ty&#xF6;tyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">laadunarviointi</subject><subject type="yso">tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;t</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;l&#xE4;ht&#xF6;isyys</subject><available>2017-02-07T17:39:47Z</available><issued>2017</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1672449</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52986</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201702071381</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201702071381</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/52986/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201702071381.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201702071381.pdf" type="application/pdf" length="949811" sequence="1"/><recordID>123456789_52986</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_52986
language fin
last_indexed 2024-05-24T20:00:41Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/52986\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201702071381.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201702071381.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2017-03-22T10:01:28Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Värtinen, Marja-Leena Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut asiakaskokemus asiakastyytyväisyys työtyytyväisyys digitalisaatio laatu laadun mittaaminen tietojärjestelmien onnistumisen mittaaminen. laadunarviointi tietojärjestelmät käyttäjälähtöisyys
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_52986&index=0&size=large
title Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut
title_full Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut
title_fullStr Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut
title_full_unstemmed Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut
title_short Digitalisaatio asiakaspalvelussa
title_sort digitalisaatio asiakaspalvelussa case finnair matkustamopalvelut
title_sub case: Finnair matkustamopalvelut
title_txtP Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut
topic asiakaskokemus asiakastyytyväisyys työtyytyväisyys digitalisaatio laatu laadun mittaaminen tietojärjestelmien onnistumisen mittaaminen. laadunarviointi tietojärjestelmät käyttäjälähtöisyys
topic_facet asiakaskokemus asiakastyytyväisyys digitalisaatio käyttäjälähtöisyys laadun mittaaminen laadunarviointi laatu tietojärjestelmien onnistumisen mittaaminen. tietojärjestelmät työtyytyväisyys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52986 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201702071381
work_keys_str_mv AT värtinenmarjaleena digitalisaatioasiakaspalvelussacasefinnairmatkustamopalvelut