Lähettilyys kolmannen sektorin organisaatioissa miten lahjoittajista saadan organisaation suosittelijoita?

Vapaaehtoinen suosittelu on kasvamassa organisaatioissa yhdeksi merkittävimmistä vies-tintäkanavista. Kaikki tieto yrityksestä on saatavilla sekunneissa ja vuorovaikutus toisten henkilöiden kanssa on nopeampaa kuin uskoisikaan. Tässä tutkimuksessa on tarkasteltu elementtejä, jotka saavat asiakkaat s...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vahtera, Elina
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52285