ITIL-viitekehyksen mukaisen ongelmanhallintaprosessin kriittiset menestystekijät tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa

Tutkielman tarkoituksena on tutkia Information Technology Infrastructure Library (ITIL) -viitekehyksen mukaisen ongelmanhallintaprosessin kriittisiä menestystekijöitä. ITIL-viitekehys on laajasti käytetty kokoelma parhaita käytäntöjä IT-palvelunhallintaan, joita voidaan soveltaa kuhunkin organisaat...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sajaniemi, Jarni
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51873