Vanhemmat osallisina tukea tarvitsevan lapsen esi- ja perusopetuksessa tarkastelussa oppimissuunnitelmat ja HOJKSit

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin tehostettua tai erityistä tukea saavien lasten vanhempien osallisuutta lapsen esi- tai perusopetuksessa. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään, mistä osallisuuden tavoista vanhempien osallisuus muodostuu tuen eri tasoilla (tehostettu ja erityinen tuki) sekä lapsen er...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kärki, Lotta
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51000