Kasvatustyylien yhteys nuorten oppimisminäkuvaan ja koulutaitoihin 7. ja 9. luokalla

Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, ovatko vanhempien kasvatustyylit yhteydessä yläkouluikäisten 13-15 -vuotiaiden nuorten oppimisminäkuvaan ja koulutaitoihin. Tutkimuksessa käytettiin JEPS (Jyväskylä Entrance into Primary School) tutkimuksen aineistoa. Tutkimusaineisto koostui 207 nuoresta joista...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Knaapi, Ari
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50869