Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Pelien ja pelillisyyden mahdol...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Pelien ja pelillisyyden mahdollisuudet lukion äidinkielen ja kirjallisuuden kursseilla

Pelien ja pelillisyyden mahdollisuudet lukion äidinkielen ja kirjallisuuden kursseilla

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ryymin, Jenni
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49950
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49950

Samankaltaisia teoksia

  • Pelien psykologiset tekijät pelillistämisessä
    Tekijä: Lehtomäki, Eerik
    Julkaistu: (2017)
  • Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
    Tekijä: Rahkola, Juha-Matti
    Julkaistu: (2019)
  • Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
    Tekijä: Kukkaniemi, Riku
    Julkaistu: (2017)
  • Digitaalisten pelien dialogien kehittäminen automaattisen tekstinluonnin avulla
    Tekijä: Mäntysaari, Pekka
    Julkaistu: (2022)
  • Digitaalisten pelien narratiivi
    Tekijä: Kauppi, Nataniel
    Julkaistu: (2022)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus