Opettajien välisen vertaistuen hyödyntäminen opetusteknologian käytössä

Tämän tutkielman tarkoituksena on löytää tietoa opettajien välisen vertaistuen hyödyntämisestä opetusteknologian käytössä. Tutkielmalla pyritään myös selvittämään, pystytäänkö vertaistuella lisäämään opetusteknologian käyttöä. Tutkimus on tehty hyödyntäen grounded theorya eli ankkuroitua teoriaa ja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tuukkanen, Ronja
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49755