Oppilasryhmän vaikutus opettajan toimintaan yläkoulun poikien palloilutunneilla

Tutkimuksemme tarkoituksena oli selvittää, miten erilaiset oppilasryhmät vaikuttavat opettajan toimintaan ja eroaako opettajan toiminta hetero- ja homogeenisen ryhmän välillä. Tutkimme opettajan toimintaa kolmen pääkohdan pohjalta, joita olivat organisointi, instruktio, vuorovaikutus. Tämän lisäksi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Rintala, Tuomas, Kuismanen, Pauli
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49359