L’image publique de Timo Soini en 2010-2012 dans 6 articles des journaux Le Monde et Le Figaro

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin perussuomalaisten puheenjohtajalle, Timo Soinille rakentuvaa julkisuuskuvaa kahden ranskalaisen sanomalehden (Le Monde ja Le Figaro) uutisartikkeleissa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää millaisia diskursseja lehdet liittävät Timo Soiniin häneen kohdistuvassa uu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Reijo, Saija
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fra
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49180