Kavereiden merkitys 7. ja 9. luokkalaisten nuorten koulutusennakointien muodostumisessa

Tutkimuksemme on osa Lapsen Kielen Kehitys ja suvussa kulkeva lukivaikeusriski (LKK) – tutkimusta. Selvitimme 7. ja 9. luokkalaisten nuorten kaveriryhmän koulutusennakointien samankaltaisuutta ja sitä, vaikuttavatko nuoret toistensa koulutusennakointien muodostumiseen tai toisaalta valikoivatko he k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kauppinen, Liina, Partanen, Maiju
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48894