_version_ 1809903219801849856
annif_keywords_txtF_mv itsepalvelu palvelut teknologia kokemukset käyttö
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7615 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 http://www.yso.fi/onto/yso/p2339 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 http://www.yso.fi/onto/yso/p1736
author Jauhiainen, Riikka
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Jauhiainen, Riikka Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Jauhiainen, Riikka
author_sort Jauhiainen, Riikka
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2016-02-10T21:04:25Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen</title><creator>Jauhiainen, Riikka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">Teknologiaperustainen itsepalvelu</subject><subject type="other">palvelukokemus</subject><subject type="other">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="other">palvelun laatu.</subject><available>2016-02-10T10:36:39Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48727</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602101533</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602101533</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48727/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602101533.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602101533.pdf" type="application/pdf" length="377934" sequence="1"/><recordID>123456789_48727</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48727
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:00Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48727\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602101533.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602101533.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2016-02-10T21:04:25Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Jauhiainen, Riikka Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen Teknologiaperustainen itsepalvelu palvelukokemus asiakastyytyväisyys palvelun laatu.
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48727&index=0&size=large
title Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen
title_full Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen
title_fullStr Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen
title_full_unstemmed Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen
title_short Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen
title_sort teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen
title_txtP Teknologiaperustaisen itsepalvelun vaikutus palvelukokemukseen
topic Teknologiaperustainen itsepalvelu palvelukokemus asiakastyytyväisyys palvelun laatu.
topic_facet Teknologiaperustainen itsepalvelu asiakastyytyväisyys palvelukokemus palvelun laatu.
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48727 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602101533
work_keys_str_mv AT jauhiainenriikka teknologiaperustaisenitsepalvelunvaikutuspalvelukokemukseen