Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa

Teknologisten kanavien kehitys on kasvattanut tutkijoiden kiinnostusta kuluttajien ostoprosessia kohtaan. Lisäksi verkossa esiintyvien tuotearvostelujen vaikutusta ostopää- tökseen on tutkittu nykyään paljon. Asiakkaan ostopolkua on hyvä tutkia, jotta tiedetään, miksi kuluttajat käyttävät tiettyj...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Punkkinen, Toni
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48197