Skriptikielet pelimoottoreissa

Tutkielmassa perehdytään verkkopelien toteutustekniikoihin ja usealla kielellä toteutettuihin ohjelmistoihin. Konstruktiivisessa osassa näiden avulla rakennetaan yksinkertainen ohjelmistokehys nopeaan verkkopelikehitykseen. Kehyksen toimivuutta arvioidaan eri menetelmillä. This thesis studies the i...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Teistelä, Tommi
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Tietotekniikan laitos, Department of Mathematical Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48037
Kuvaus
Yhteenveto:Tutkielmassa perehdytään verkkopelien toteutustekniikoihin ja usealla kielellä toteutettuihin ohjelmistoihin. Konstruktiivisessa osassa näiden avulla rakennetaan yksinkertainen ohjelmistokehys nopeaan verkkopelikehitykseen. Kehyksen toimivuutta arvioidaan eri menetelmillä. This thesis studies the implementation of online games and multi-language software development. A simple rapid application development framework for online games is developed based on these studies. The framework's performance is analyzed using various methods.