Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää pystyvyysuskomusten merkitystä alakouluikäisten oppilaiden lukutaidon tukemisessa. Säännönmukaisissa kirjoitusjärjestelmissä, kuten suomen kirjoitusjärjestelmässä, heikkojen lukijoiden pulmana ei ole niinkään lukemisen tarkkuus vaan lukemisen sujuvuus. Tavoitt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hakulinen, Johanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Education, Faculty of Social Sciences, Kasvatustieteiden laitos, Psykologian laitos, Department of Education, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47547