Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää pystyvyysuskomusten merkitystä alakouluikäisten oppilaiden lukutaidon tukemisessa. Säännönmukaisissa kirjoitusjärjestelmissä, kuten suomen kirjoitusjärjestelmässä, heikkojen lukijoiden pulmana ei ole niinkään lukemisen tarkkuus vaan lukemisen sujuvuus. Tavoitt...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Hakulinen, Johanna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Education, Faculty of Social Sciences, Kasvatustieteiden laitos, Psykologian laitos, Department of Education, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47547