_version_ |
1809902245347590144
|
annif_keywords_txtF_mv |
lukeminen
lukihäiriöt
lukutaito
alakoulu
interventio
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
http://www.yso.fi/onto/yso/p41
|
author |
Hakulinen, Johanna
|
author2 |
Kasvatustieteiden tiedekunta
Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Education
Faculty of Social Sciences
Kasvatustieteiden laitos
Psykologian laitos
Department of Education
Department of Psychology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Psykologia
Special Education
Psychology
101
202
|
author_facet |
Hakulinen, Johanna
Kasvatustieteiden tiedekunta
Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Education
Faculty of Social Sciences
Kasvatustieteiden laitos
Psykologian laitos
Department of Education
Department of Psychology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Psykologia
Special Education
Psychology
101
202
Hakulinen, Johanna
|
author_sort |
Hakulinen, Johanna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:59:04Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa</title><creator>Hakulinen, Johanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Psykologian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Psychology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Psykologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Psychology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><contributor type="oppiainekoodi">202</contributor><subject type="other">minäpystyvyys</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">lukihäiriöt</subject><subject type="yso">interventio</subject><available>2015-11-03T05:39:50Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1499082</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47547</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201511033582</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511033582</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/47547/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201511033582.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201511033582.pdf" type="application/pdf" length="818111" sequence="1"/><recordID>123456789_47547</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_47547
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:31Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/47547\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201511033582.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201511033582.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T09:59:04Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hakulinen, Johanna
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
minäpystyvyys
lukeminen
lukihäiriöt
interventio
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_47547&index=0&size=large
|
title |
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
|
title_full |
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
|
title_fullStr |
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
|
title_full_unstemmed |
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
|
title_short |
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
|
title_sort |
pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
|
title_txtP |
Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
|
topic |
minäpystyvyys
lukeminen
lukihäiriöt
interventio
|
topic_facet |
interventio
lukeminen
lukihäiriöt
minäpystyvyys
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47547
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511033582
|
work_keys_str_mv |
AT hakulinenjohanna pystyvyysuskomustenmerkityssuomalaistenalakoululaistenlukemissujuvuudentukemise
|