_version_ 1809902245347590144
annif_keywords_txtF_mv lukeminen lukihäiriöt lukutaito alakoulu interventio
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p41
author Hakulinen, Johanna
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Education Faculty of Social Sciences Kasvatustieteiden laitos Psykologian laitos Department of Education Department of Psychology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Psykologia Special Education Psychology 101 202
author_facet Hakulinen, Johanna Kasvatustieteiden tiedekunta Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Education Faculty of Social Sciences Kasvatustieteiden laitos Psykologian laitos Department of Education Department of Psychology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Psykologia Special Education Psychology 101 202 Hakulinen, Johanna
author_sort Hakulinen, Johanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:04Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa</title><creator>Hakulinen, Johanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Psykologian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Psychology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Psykologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Psychology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><contributor type="oppiainekoodi">202</contributor><subject type="other">min&#xE4;pystyvyys</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">lukih&#xE4;iri&#xF6;t</subject><subject type="yso">interventio</subject><available>2015-11-03T05:39:50Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1499082</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47547</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201511033582</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511033582</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/47547/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201511033582.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201511033582.pdf" type="application/pdf" length="818111" sequence="1"/><recordID>123456789_47547</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_47547
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:31Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/47547\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201511033582.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201511033582.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2015-03-22T09:59:04Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hakulinen, Johanna Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa minäpystyvyys lukeminen lukihäiriöt interventio
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_47547&index=0&size=large
title Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
title_full Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
title_fullStr Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
title_full_unstemmed Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
title_short Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
title_sort pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
title_txtP Pystyvyysuskomusten merkitys suomalaisten alakoululaisten lukemissujuvuuden tukemisessa
topic minäpystyvyys lukeminen lukihäiriöt interventio
topic_facet interventio lukeminen lukihäiriöt minäpystyvyys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47547 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511033582
work_keys_str_mv AT hakulinenjohanna pystyvyysuskomustenmerkityssuomalaistenalakoululaistenlukemissujuvuudentukemise