Sisältöstrategia sidosryhmälähtöisen verkkoviestinnän työkaluna tulkitseva käsitetutkimus sisältöstrategian merkityksistä

Digitalisoituminen on muuttanut viestintäympäristön dynamiikkaa tavalla, joka luo uusia haasteita organisaatioiden verkkoviestinnälle. Verkkoviestinnästä on tullut osa arkipäiväämme. Käyttäjät eivät vain kuluta sisältöä, vaan myös jakavat ja tuottavat sitä itse yhä enemmän. Organisaation sidosryhmie...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rahkonen, Sonja
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46255