Suomen CDG-mallia kehittämässä oppilaiden kokemukset oppijakeskeisestä liikunnanopetusinterventiosta

Tässä tutkimuksessa tarkoituksenamme oli selvittää, eroavatko oppilaslähtöiseen liikunnanopetusinterventioon osallistuneiden alakoulun oppilaiden kokemukset koetusta autonomiasta, sekä liikuntaa opettavan luokanopettajan demokraattisesta käyttäytymisestä ja opettajan tarjoamasta sosiaalisesta tue...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Hytönen, Henri, Rautio, Lasse
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46042