“Kun pääsee irti pulpetista, niin kummasti asiat menevät paremmin perille”: teachers' perspectives of effective teaching strategies for students with foreign language learning difficulties

Inklusiivinen opetus on yleistymässä suomalaisissa kouluissa myös vieraan kielen tunneilla. Oppilaiden hyvin erilaiset taitotasot luovat opettajalle haasteen toteuttaa kaikille sopivaa opetusta samassa tilassa. Lisäksi erilaiset oppimisvaikeudet tulisi ottaa huomioon opetusta suunniteltaessa ja tote...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ryösä, Helmi
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45881