Ryösä, H., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). “Kun pääsee irti pulpetista, niin kummasti asiat menevät paremmin perille”: Teachers' perspectives of effective teaching strategies for students with foreign language learning difficulties.
Chicago Style (17th ed.) CitationRyösä, Helmi, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. “Kun Pääsee Irti Pulpetista, Niin Kummasti Asiat Menevät Paremmin Perille”: Teachers' Perspectives of Effective Teaching Strategies for Students with Foreign Language Learning Difficulties. 2015.
MLA (9th ed.) CitationRyösä, Helmi, et al. “Kun Pääsee Irti Pulpetista, Niin Kummasti Asiat Menevät Paremmin Perille”: Teachers' Perspectives of Effective Teaching Strategies for Students with Foreign Language Learning Difficulties. 2015.