_version_ 1809902159145205760
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media markkinointiviestintä taidemusiikki markkinointi tapaustutkimus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p18434 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982
author Rönkä, Petra
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Musiikin laitos Department of Music University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musiikkitiede Musicology 3051
author_facet Rönkä, Petra Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Musiikin laitos Department of Music University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musiikkitiede Musicology 3051 Rönkä, Petra
author_sort Rönkä, Petra
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:59Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Taidemusiikin markkinointiviestint&#xE4; sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyv&#xE4;skyl&#xE4; Sinfoniasta</title><title type="alternative">Tapaustutkimus Jyv&#xE4;skyl&#xE4; Sinfoniasta</title><creator>R&#xF6;nk&#xE4;, Petra</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; Sinfonia</subject><subject type="method">Sis&#xE4;ll&#xF6;nanalyysi</subject><subject type="yso">taidemusiikki</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Facebook</subject><subject type="yso">Twitter</subject><available>2015-05-05T10:33:54Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1473231</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45771</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201505051724</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201505051724</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45771/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201505051724.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201505051724.pdf" type="application/pdf" length="2191470" sequence="1"/><recordID>123456789_45771</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45771
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:25Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45771\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201505051724.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201505051724.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3051
publication_first_indexed 2015-03-22T09:58:59Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rönkä, Petra Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta Jyväskylä Sinfonia Sisällönanalyysi taidemusiikki musiikki markkinointi markkinointiviestintä sosiaalinen media Facebook Twitter
subject_txtF Musiikkitiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45771&index=0&size=large
title Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta
title_alt Tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta
title_full Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta
title_fullStr Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta
title_full_unstemmed Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta
title_short Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa
title_sort taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa tapaustutkimus jyväskylä sinfoniasta
title_sub tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta
title_txtP Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta
topic Jyväskylä Sinfonia Sisällönanalyysi taidemusiikki musiikki markkinointi markkinointiviestintä sosiaalinen media Facebook Twitter
topic_facet Facebook Jyväskylä Sinfonia Sisällönanalyysi Twitter markkinointi markkinointiviestintä musiikki sosiaalinen media taidemusiikki
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45771 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201505051724
work_keys_str_mv AT rönkäpetra taidemusiikinmarkkinointiviestintäsosiaalisessamediassatapaustutkimusjyväskyläsinfoni