_version_ 1809903269966774272
annif_keywords_txtF_mv asiakkuudenhallinta yritykset asiakkaat asiakkuus markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Okker, Timo
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Okker, Timo Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Okker, Timo
author_sort Okker, Timo
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2015-04-18T20:00:09Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakkuudenhallinta ja sen hy&#xF6;dyt sek&#xE4; haasteet palveluyrityksiss&#xE4;</title><creator>Okker, Timo</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="other">CRM</subject><subject type="other">palveluyritys</subject><subject type="other">hy&#xF6;dyt</subject><subject type="other">haasteet</subject><subject type="other">palvelutuotanto</subject><subject type="other">customer relationship management</subject><subject type="other">service firms</subject><subject type="other">production of services</subject><subject type="other">benefits</subject><subject type="other">challenges</subject><available>2015-04-18T08:40:53Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45662</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201504181618</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504181618</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45662/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504181618.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201504181618.pdf" type="application/pdf" length="453546" sequence="1"/><recordID>123456789_45662</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45662
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:12Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45662\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504181618.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201504181618.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2015-04-18T20:00:09Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Okker, Timo Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä asiakkuudenhallinta CRM palveluyritys hyödyt haasteet palvelutuotanto customer relationship management service firms production of services benefits challenges
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45662&index=0&size=large
title Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
title_full Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
title_fullStr Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
title_full_unstemmed Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
title_short Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
title_sort asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
title_txtP Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
topic asiakkuudenhallinta CRM palveluyritys hyödyt haasteet palvelutuotanto customer relationship management service firms production of services benefits challenges
topic_facet CRM asiakkuudenhallinta benefits challenges customer relationship management haasteet hyödyt palvelutuotanto palveluyritys production of services service firms
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45662 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504181618
work_keys_str_mv AT okkertimo asiakkuudenhallintajasenhyödytsekähaasteetpalveluyrityksissä