_version_ |
1809903269966774272
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakkuudenhallinta
yritykset
asiakkaat
asiakkuus
markkinointi
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
|
author |
Okker, Timo
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
|
author_facet |
Okker, Timo
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
Okker, Timo
|
author_sort |
Okker, Timo
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2015-04-18T20:00:09Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä</title><creator>Okker, Timo</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="other">CRM</subject><subject type="other">palveluyritys</subject><subject type="other">hyödyt</subject><subject type="other">haasteet</subject><subject type="other">palvelutuotanto</subject><subject type="other">customer relationship management</subject><subject type="other">service firms</subject><subject type="other">production of services</subject><subject type="other">benefits</subject><subject type="other">challenges</subject><available>2015-04-18T08:40:53Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45662</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201504181618</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504181618</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45662/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504181618.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201504181618.pdf" type="application/pdf" length="453546" sequence="1"/><recordID>123456789_45662</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_45662
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:12Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45662\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504181618.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201504181618.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2015-04-18T20:00:09Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Okker, Timo
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
asiakkuudenhallinta
CRM
palveluyritys
hyödyt
haasteet
palvelutuotanto
customer relationship management
service firms
production of services
benefits
challenges
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45662&index=0&size=large
|
title |
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
|
title_full |
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
|
title_fullStr |
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
|
title_full_unstemmed |
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
|
title_short |
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
|
title_sort |
asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
|
title_txtP |
Asiakkuudenhallinta ja sen hyödyt sekä haasteet palveluyrityksissä
|
topic |
asiakkuudenhallinta
CRM
palveluyritys
hyödyt
haasteet
palvelutuotanto
customer relationship management
service firms
production of services
benefits
challenges
|
topic_facet |
CRM
asiakkuudenhallinta
benefits
challenges
customer relationship management
haasteet
hyödyt
palvelutuotanto
palveluyritys
production of services
service firms
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45662
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504181618
|
work_keys_str_mv |
AT okkertimo asiakkuudenhallintajasenhyödytsekähaasteetpalveluyrityksissä
|