Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Hakala, Laura
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45318
_version_ 1809902133575680000
annif_keywords_txtF_mv oppimisympäristö ADHD oppilaat oppiminen koulut
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p386
author Hakala, Laura
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Hakala, Laura Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Hakala, Laura
author_sort Hakala, Laura
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:14Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;n erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Hakala, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="yso">oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><subject type="yso">ADHD</subject><subject type="yso">koulu</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">sosiaalinen vuorovaikutus</subject><available>2015-02-13T17:39:20Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1466306</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45318</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201502131316</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502131316</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45318/4/URN-NBN-fi-jyu-201502131316.pdf" name="URN-NBN-fi-jyu-201502131316.pdf" type="application/pdf" length="335839" sequence="4"/><recordID>123456789_45318</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45318
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:40Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45318\/4\/URN-NBN-fi-jyu-201502131316.pdf","text":"URN-NBN-fi-jyu-201502131316.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2015-03-22T09:57:14Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hakala, Laura Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta oppimisympäristö ADHD koulu oppilaat sosiaalinen vuorovaikutus
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45318&index=0&size=large
title Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
title_full Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
title_fullStr Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
title_full_unstemmed Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
title_short Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
title_sort oppimisympäristön erilaiset merkitykset adhd oppilaan tarpeiden näkökulmasta
title_txtP Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
topic oppimisympäristö ADHD koulu oppilaat sosiaalinen vuorovaikutus
topic_facet ADHD koulu oppilaat oppimisympäristö sosiaalinen vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45318 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502131316
work_keys_str_mv AT hakalalaura oppimisympäristönerilaisetmerkityksetadhdoppilaantarpeidennäkökulmasta