Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Oppimisympäristön erilaiset me...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta

Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hakala, Laura
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Erityispedagogiikka
Special Education
101
oppimisympäristö
ADHD
koulu
oppilaat
sosiaalinen vuorovaikutus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45318
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45318

Similar Items

  • Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
    by: Hakala, Laura, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • ADHD-oireita raportoivien oppilaiden käyttämät suoritusstrategiat verrattuna ADHD-oireita raportoimattomien suoritusstrategioihin
    by: Erkinheimo, Heidi
    Published: (2019)
  • ADHD-diagnoosin saaneiden lasten vanhempien diagnoosille rakentamat merkitykset
    by: Kalliomäki, Sarianna
    Published: (2016)
  • Nuorten ADHD-diagnoosilleen rakentamat merkitykset
    by: Tähti, Marianne
    Published: (2015)
  • ADHD-oireisten oppilaiden kokemus luokan työrauhasta muiden oppilaiden kokemukseen verrattuna
    by: Kykkänen, Laura, et al.
    Published: (2019)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report