_version_ |
1800740384537575424
|
annif_keywords_txtF_mv |
ostokäyttäytyminen
kuluttajat
blogit
markkinointi
tuotteet
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p2719
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
|
author |
Kontturi, Tiina
|
author2 |
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
|
author_facet |
Kontturi, Tiina
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
Kontturi, Tiina
|
author_sort |
Kontturi, Tiina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:55Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa</title><creator>Kontturi, Tiina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenkäsittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">blogi</subject><subject type="other">ostopäätösprosessi</subject><subject type="other">tuotearvio</subject><subject type="other">erätuote</subject><subject type="other">retkeilytuote</subject><subject type="method">Kvalitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">blogit</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">ostopäätökset</subject><subject type="yso">ostokäyttäytyminen</subject><subject type="yso">tuotteet</subject><subject type="yso">arviointi</subject><subject type="yso">retkeilyvarusteet</subject><available>2015-01-13T08:37:13Z</available><issued>2014</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1465256</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45071</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201501131091</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501131091</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45071/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201501131091.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201501131091.pdf" type="application/pdf" length="790389" sequence="1"/><recordID>123456789_45071</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_45071
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-24T20:00:41Z
|
main_date |
2014-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2014
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45071\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201501131091.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201501131091.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2014-03-22T10:01:55Z
|
publishDate |
2014
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kontturi, Tiina
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
blogi
ostopäätösprosessi
tuotearvio
erätuote
retkeilytuote
Kvalitatiivinen tutkimus
blogit
sosiaalinen media
markkinointi
ostopäätökset
ostokäyttäytyminen
tuotteet
arviointi
retkeilyvarusteet
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45071&index=0&size=large
|
title |
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
|
title_full |
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
|
title_fullStr |
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
|
title_full_unstemmed |
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
|
title_short |
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
|
title_sort |
blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
|
title_txtP |
Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
|
topic |
blogi
ostopäätösprosessi
tuotearvio
erätuote
retkeilytuote
Kvalitatiivinen tutkimus
blogit
sosiaalinen media
markkinointi
ostopäätökset
ostokäyttäytyminen
tuotteet
arviointi
retkeilyvarusteet
|
topic_facet |
Kvalitatiivinen tutkimus
arviointi
blogi
blogit
erätuote
markkinointi
ostokäyttäytyminen
ostopäätökset
ostopäätösprosessi
retkeilytuote
retkeilyvarusteet
sosiaalinen media
tuotearvio
tuotteet
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45071
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501131091
|
work_keys_str_mv |
AT kontturitiina blogissajulkaistujentuotearvioidenvaikutuksetkuluttajaneräjaretkeilytuotteidenosto
|