_version_ 1800740384537575424
annif_keywords_txtF_mv ostokäyttäytyminen kuluttajat blogit markkinointi tuotteet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p2719 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
author Kontturi, Tiina
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Kontturi, Tiina Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Kontturi, Tiina
author_sort Kontturi, Tiina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:01:55Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan er&#xE4;- ja retkeilytuotteiden ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;sprosessissa</title><creator>Kontturi, Tiina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">blogi</subject><subject type="other">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;sprosessi</subject><subject type="other">tuotearvio</subject><subject type="other">er&#xE4;tuote</subject><subject type="other">retkeilytuote</subject><subject type="method">Kvalitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">blogit</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kset</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">tuotteet</subject><subject type="yso">arviointi</subject><subject type="yso">retkeilyvarusteet</subject><available>2015-01-13T08:37:13Z</available><issued>2014</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1465256</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45071</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201501131091</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501131091</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45071/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201501131091.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201501131091.pdf" type="application/pdf" length="790389" sequence="1"/><recordID>123456789_45071</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45071
language fin
last_indexed 2024-05-24T20:00:41Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45071\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201501131091.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201501131091.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2014-03-22T10:01:55Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kontturi, Tiina Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa blogi ostopäätösprosessi tuotearvio erätuote retkeilytuote Kvalitatiivinen tutkimus blogit sosiaalinen media markkinointi ostopäätökset ostokäyttäytyminen tuotteet arviointi retkeilyvarusteet
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45071&index=0&size=large
title Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
title_full Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
title_fullStr Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
title_full_unstemmed Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
title_short Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
title_sort blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
title_txtP Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa
topic blogi ostopäätösprosessi tuotearvio erätuote retkeilytuote Kvalitatiivinen tutkimus blogit sosiaalinen media markkinointi ostopäätökset ostokäyttäytyminen tuotteet arviointi retkeilyvarusteet
topic_facet Kvalitatiivinen tutkimus arviointi blogi blogit erätuote markkinointi ostokäyttäytyminen ostopäätökset ostopäätösprosessi retkeilytuote retkeilyvarusteet sosiaalinen media tuotearvio tuotteet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45071 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501131091
work_keys_str_mv AT kontturitiina blogissajulkaistujentuotearvioidenvaikutuksetkuluttajaneräjaretkeilytuotteidenosto