Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa

Tutkielman tarkoituksena oli selvittää erä- ja retkeilytuotteiden osalta mihin ostopäätösprosessin vaiheisiin blogissa julkaistuilla tuotearvioilla on vaikutusta. Sen lisäksi haluttiin selvittää millaisena blogin lukijat näkevät luotettavan tuotearvion, ja onko blogin lukijoille tärkeää tietää arvos...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kontturi, Tiina
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45071