Kontturi, T., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Blogissa julkaistujen tuotearvioiden vaikutukset kuluttajan erä- ja retkeilytuotteiden ostopäätösprosessissa.
Chicago-viite (17. p.)Kontturi, Tiina, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Blogissa Julkaistujen Tuotearvioiden Vaikutukset Kuluttajan Erä- Ja Retkeilytuotteiden Ostopäätösprosessissa. 2014.
MLA-viite (9. p.)Kontturi, Tiina, et al. Blogissa Julkaistujen Tuotearvioiden Vaikutukset Kuluttajan Erä- Ja Retkeilytuotteiden Ostopäätösprosessissa. 2014.