Strategia kunnan maineenmuodostajana Hämeenlinnan kaupungin julkisuuskuvan muodostuminen paikallislehdistössä

Tässä tutkimuksessa tarkastellaan kunnan julkisuuskuvan muodostumista paikallislehdissä strategisten perusviestien näkökulmasta. Tutkimus on toteutettu sisällönanalyysina. Tutkimusaineisto koostuu neljän Hämeenlinnan alueella vuosina 2011-2012 ilmestyneen paikallislehden jutuista. Kyseessä on tapaus...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laaksonen, Reetta
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45007