Terveysteknologiayritysten suhdetoiminta ja verkostojen rakentaminen kansainvälisillä markkinoilla

Tämän tutkielman tavoitteena oli kartoittaa, miten terveysteknologiayritykset ovat viestineet päästäkseen kansainvälisille markkinoille. Tutkielmassa selvitettiin, miten terveysteknologia- yritykset viestivät rakentaakseen kansainvälisiä verkostoja, millaista suhdetoimintaa yritykset harjoittavat ul...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pirinen, Aija
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44769