Kronologisuudesta kohti temaattisuutta vuoden 1994 lukion historian opetussuunnitelman perusteiden laadinta

Tutkielma käsittelee vuonna 1994 lukion historian opetussuunnitelmassa tapahtunutta muutosta, jonka seurauksena historian opetuksessa siirryttiin kronologiaan perustuvasta opetuksen jäsen-tämistavasta teemapohjaiseen. Muutos on osa laajempaa opetussuunnitelmajärjestelmään koh-distunutta kehitystä ja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hiekkanen, Tomi
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Historian ja etnologian laitos, Department of History and Ethnology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44308