_version_ |
1809902541524172800
|
annif_keywords_txtF_mv |
prosessidraama
äidinkieli
alakoulu
opetusmenetelmät
opetus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20480
http://www.yso.fi/onto/yso/p10957
http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
http://www.yso.fi/onto/yso/p988
http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
author |
Hiironen, Miia
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Art and Cultural Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Taidekasvatus
Art Education
311
|
author_facet |
Hiironen, Miia
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Art and Cultural Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Taidekasvatus
Art Education
311
Hiironen, Miia
|
author_sort |
Hiironen, Miia
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:23Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla</title><title type="alternative">Kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla</title><creator>Hiironen, Miia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Art and Cultural Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Taidekasvatus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Art Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">311</contributor><subject type="other">Prosessidraama</subject><subject type="other">työtapa</subject><subject type="other">historianopetus</subject><subject type="other">äidinkielen opetus</subject><subject type="other">alakoulu</subject><subject type="other">draamakasvatus</subject><subject type="other">kokemuksellinen oppiminen</subject><subject type="method">Kvalitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">prosessidraama</subject><subject type="yso">draamakasvatus</subject><subject type="yso">työtavat</subject><subject type="yso">äidinkieli</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">historia</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><subject type="yso">kokemusoppiminen</subject><available>2014-06-24T13:04:29Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1438022</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43833</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201406242137</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406242137</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43833/4/URN-NBN-fi-jyu-201406242137.pdf" name="URN-NBN-fi-jyu-201406242137.pdf" type="application/pdf" length="764422" sequence="4"/><recordID>123456789_43833</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_43833
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:48Z
|
main_date |
2014-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2014
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43833\/4\/URN-NBN-fi-jyu-201406242137.pdf","text":"URN-NBN-fi-jyu-201406242137.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
311
|
publication_first_indexed |
2014-03-22T09:57:23Z
|
publishDate |
2014
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hiironen, Miia
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
Prosessidraama
työtapa
historianopetus
äidinkielen opetus
alakoulu
draamakasvatus
kokemuksellinen oppiminen
Kvalitatiivinen tutkimus
prosessidraama
työtavat
äidinkieli
opetus
historia
kokemusoppiminen
|
subject_txtF |
Taidekasvatus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43833&index=0&size=large
|
title |
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
title_alt |
Kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
title_full |
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
title_fullStr |
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
title_full_unstemmed |
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
title_short |
"Keskeneräinen draama"
|
title_sort |
keskeneräinen draama kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
title_sub |
kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
title_txtP |
"Keskeneräinen draama" : kuinka prosessidraama muuttui työtavaksi alakoulussa historian ja äidinkielen oppitunneilla
|
topic |
Prosessidraama
työtapa
historianopetus
äidinkielen opetus
alakoulu
draamakasvatus
kokemuksellinen oppiminen
Kvalitatiivinen tutkimus
prosessidraama
työtavat
äidinkieli
opetus
historia
kokemusoppiminen
|
topic_facet |
Kvalitatiivinen tutkimus
Prosessidraama
alakoulu
draamakasvatus
historia
historianopetus
kokemuksellinen oppiminen
kokemusoppiminen
opetus
prosessidraama
työtapa
työtavat
äidinkielen opetus
äidinkieli
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43833
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406242137
|
work_keys_str_mv |
AT hiironenmiia keskeneräinendraamakuinkaprosessidraamamuuttuityötavaksialakoulussahistorianjaäidin
|