_version_ 1809902517366030336
annif_keywords_txtF_mv koulut alakoulu oppilaat opettajat peruskoulu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p386 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
author Kuisma, Anne
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Kuisma, Anne Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Kuisma, Anne
author_sort Kuisma, Anne
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:13Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen k&#xE4;yt&#xF6;kseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsim&#xE4;ss&#xE4;</title><creator>Kuisma, Anne</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">haasteellinen k&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="other">ty&#xF6;rauha</subject><subject type="other">aggressiivisuus</subject><subject type="other">toimintamalli</subject><subject type="yso">ty&#xF6;rauha</subject><subject type="yso">koulu</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;ytymish&#xE4;iri&#xF6;t</subject><subject type="yso">aggressiivisuus</subject><subject type="yso">toimintamallit</subject><available>2014-05-23T17:10:53Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1435814</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43538</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201405231805</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and&#xD; print it for Your own personal use. Commercial use is&#xD; prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201405231805</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43538/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201405231805.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201405231805.pdf" type="application/pdf" length="533632" sequence="1"/><recordID>123456789_43538</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43538
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:38Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43538\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201405231805.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201405231805.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2014-03-22T09:57:13Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kuisma, Anne Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä haasteellinen käyttäytyminen työrauha aggressiivisuus toimintamalli koulu käyttäytyminen käyttäytymishäiriöt toimintamallit
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43538&index=0&size=large
title Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä
title_full Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä
title_fullStr Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä
title_full_unstemmed Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä
title_short Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa
title_sort opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa vaihtoehtoja etsimässä
title_sub vaihtoehtoja etsimässä
title_txtP Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä
topic haasteellinen käyttäytyminen työrauha aggressiivisuus toimintamalli koulu käyttäytyminen käyttäytymishäiriöt toimintamallit
topic_facet aggressiivisuus haasteellinen käyttäytyminen koulu käyttäytyminen käyttäytymishäiriöt toimintamalli toimintamallit työrauha
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43538 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201405231805
work_keys_str_mv AT kuismaanne opettajanmahdollisuudetvaikuttaaoppilaanhaasteelliseenkäytökseenalakoulussavaihtoehto