Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa

Bibliographic Details
Main Author: Häggman, Nina
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Varhaiskasvatus
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2014
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43272
_version_ 1809903313075830784
annif_keywords_txtF_mv päiväkodit varhaiskasvatus lapset (ikäryhmät) esikouluikäiset lapsilähtöisyys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p282 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911 http://www.yso.fi/onto/yso/p25973
author Häggman, Nina
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Varhaiskasvatus
author_facet Häggman, Nina Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Varhaiskasvatus Häggman, Nina
author_sort Häggman, Nina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2014-04-25T20:13:51Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kuinka esikouluik&#xE4;iset lapset p&#xE4;&#xE4;sev&#xE4;t vaikuttamaan p&#xE4;iv&#xE4;kodin pedagogiseen suunnitteluty&#xF6;h&#xF6;n : tapaustutkimus lapsil&#xE4;ht&#xF6;isyyden eri ilmenemismuodoista yksityisess&#xE4; p&#xE4;iv&#xE4;kodissa</title><creator>H&#xE4;ggman, Nina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Varhaiskasvatus</contributor><subject type="other">Lapsil&#xE4;ht&#xF6;isyys</subject><subject type="other">demokratia</subject><subject type="other">kasvatus</subject><subject type="other">osallisuus</subject><available>2014-04-25T07:02:30Z</available><issued>2014</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43272</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201404251574</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="en">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201404251574</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43272/4/URN-NBN-fi-jyu-201404251574.pdf" name="URN-NBN-fi-jyu-201404251574.pdf" type="application/pdf" length="260185" sequence="4"/><recordID>123456789_43272</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43272
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:25Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43272\/4\/URN-NBN-fi-jyu-201404251574.pdf","text":"URN-NBN-fi-jyu-201404251574.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 104
publication_first_indexed 2014-04-25T20:13:51Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Häggman, Nina Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa Lapsilähtöisyys demokratia kasvatus osallisuus
subject_txtF Varhaiskasvatus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43272&index=0&size=large
title Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa
title_full Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa
title_fullStr Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa
title_full_unstemmed Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa
title_short Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön
title_sort kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa
title_sub tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa
title_txtP Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön : tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa
topic Lapsilähtöisyys demokratia kasvatus osallisuus
topic_facet Lapsilähtöisyys demokratia kasvatus osallisuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43272 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201404251574
work_keys_str_mv AT häggmannina kuinkaesikouluikäisetlapsetpääsevätvaikuttamaanpäiväkodinpedagogiseensuunnittelutyöh