Wellness-kuluttaminen Suomessa hyvinvointiin ja ulkonäköön panostaminen suomalaisten kulutusasenteissa

Tutkielmassa tarkastellaan wellness-kuluttamista Suomessa. Wellneksellä viitataan työssä käsitteeseen, jossa yhdistyy elämyksiin kuluttaminen, esteettisyyden korostuminen ja elämäntyylien tavaroituminen, jotka näkyvät yhteiskunnassa sekä terveyteen että ulkonäköön panostamisena. Työn tarkoituksena o...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sointu, Elsa
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2013
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43215